Blogi

wtorek, 10 lutego 2015

Konkurs walentynkowy


Kochani, wczoraj zdecydowałam się wziąć udział w konkursie zorganizowanym przez Werandę. Nagrodą są urocze lampki LOVE marki Cleoni, ufundowane przez showroom oświetleniowy Luminosfera. Konkurs już trwa jakiś czas i bardzo żałuję, że nie trafiłam na niego wcześniej, bo mimo iż wczoraj późnym popołudniem zgłosiłam zdjęcie, na stronie konkursowej pojawiło się dosłownie przez momentem! Dlatego, czym prędzej przybiegłam tutaj, by prosić Was o głosy.

Wiem kochani, że dziś wszyscy jesteście pochłonięci czymś innym, zdaję sobie sprawę, że dziś wiele z Was jest myślami przy Blogu Roku. Ale jeśli choć garstka z Was zechce poświęcić swój czas i oddać głos na moje zdjęcie, będzie mi ogromnie miło :) Jeśli uda mi się wygrać tę lampkę, chcę ją podarować mężowi do jego pracowni :) On bardzo lubi takie dizajnerskie gadżety i intensywne kolory, a czerwony jest jego najulubieńszym z ulubionych :)) Dla niego bardzo chcę powalczyć!

Kochani, wszystko co trzeba zrobić to zarejestrować się/ zalogować na stronie Weranda.pl. Następnie kliknąć TUTAJ <--- odnaleźć moje zdjęcie oraz na gwiazdkach zaznaczyć swoją ocenę. Należy na nie najechać myszką i zaznaczyć wszystkie sześć gwiazdek :) Im więcej głosów z największą ilością gwiazdek, tym lepiej!
Kochani, nie bójcie się rejestracji na stronie Werandy, wymagane są tylko login i e-mail, a cały proces zabiera dosłownie chwilkę :) Poza tym, uważam, że warto z Werandą zostać na dłużej :)

Oto zgłoszone przeze mnie zdjęcie konkursowe:


Kruche serca... od serca


Ciasteczka są wyśmienite i odkąd upiekłam je po raz pierwszy, absolutnie się w nich zakochałam! Największą radość sprawiają mojemu tacie, bo niesamowicie przypominają mu smak i zapach jego dzieciństwa. A to mnie cieszy najbardziej! ♡


Bardzo, baaardzooo Was proszę o głosy!
Każdy jest najważniejszy :)
Nie zostało wiele czasu, oceniać można dziś do północy!

już teraz, z góry, z całego serca Wam dziękuję!


pic via



z serdecznymi pozdrowieniami,

M.



---------------------------------------------------
* update, 10.02.2015r, godz. 20:10


Kochani, 
właśnie zdałam sobie sprawę z faktu, iż w tym konkursie nie ilość głosów jest ważna, co totalne wyeliminowanie przeciwnika, poprzez zaniżanie średniej ocen. Ja nie mam takiego charakteru, by oceniać najniżej wszystkie zdjęcia, by moja średnia była wyższa. Nie mam również czasu, by zakładać fikcyjne konta, by sobie tę średnią podwyższać! Nie jestem w stanie napisać, z osobna, do każdego mojego znajomego, z prośbą o oddanie głosu. Działałam w konspiracji, bo chciałam zrobić niespodziankę mężowi, ale nie przedrę się przez taką konkurencję...
Dlatego w tej chwili mówię pass!
Wolę swoją energię przełożyć na czytanie dobrej książki, a wierzcie mi 'Półbrat' Larsa Saabye Christensena jest dobrą książką :)

I raz jeszcze bardzo, bardzo dziękuję wszystkim Wam, którzy oddaliście na mnie głosy :) Bardzo się cieszę, że mam tak fantastycznych znajomych, tych w realu i Was tutaj! Wasze wsparcie jest dla mnie bezcenne i nie znam słów, które oddałby całą moją wdzięczność!

Z całego serca bardzo Wam wszystkim dziękuję !!!



...with LOVE :)

M.



14 komentarzy:

  1. Te 6 gwiazdek to ode mnie ;-)) Nie lubię wszelkich takich konkursów, zwłaszcza SMSowych (blog roku), ale w sumie co mi szkodzi...? Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. lampka wyjątkowo nie przemawia do mnie ;-))) ale jakby upitolić te serduszka, albo cóś...kabel i żarówka też się przyda hyyhyy

      Usuń
    2. Joasiu, jak ja Ci ślicznie dziękuję!!! naprawdę! bardzo BARDZO! :)))

      jeśli już se mogę ponarzekać, to też wtrącę swoje 3 grosze, bo mnie się nie podoba fakt, że trzeba się rejestrować, by oddawać głosy. ja rozumiem np. fakt konieczności rejestracji gdy się chce wziąć udział w jakimś konkursie, ale żeby oddawać głosy?? to już mniej do mnie przemawia... takie moje zdanie.

      hihihi, mnie się ta lampka też wcale nie libi, jak to mówią czesi ;)) ale z racji pracy/pasji mojego męża, widzę taką u niego w jego nowej pracowni :) On uwielbia takie gadżety! myślę, że by mu się taka spodobała :)))

      jeszcze raz bardzo, BARDZO Ci dziękuję ♡

      Usuń
    3. Nie za ma co ;) A rejestracji nie żałuję, tym bardziej, że dane szczątkowe. Dawno nie byłam na stronach Werandy, miło się pokręcić i poczytać, więc plus jest. Sciskam!

      Usuń
    4. Joasiu, big thank U !!! ♡

      ja mam konto na Werandzie Country już kilka lat i nie żałuję :)
      wczoraj założyłam na Werandzie i jeszcze się na konkurs załapałam! :)) teraz tylko jeszcze troszkę szczęścia i będę w niebie :)))

      dzięki! ♡

      Usuń
  2. Ciasteczka z wyglądu już bardzo smaczne! Apetytu nabrałam na słodkości, a nie powinnam :).
    Na głosy ode mnie oczywiście możesz liczyć :)
    Buziaki, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marteczko, ogromne, wielkie, największe na jakie mnie stać - DZIĘKUJĘ ♡

      ...powoli tracę nadzieję... ale jeszcze działam, póki jest jakaś szansa :) piszę do znajomych i proszę o głosy. oczywiście, wszystko w konspiracji, bo nie chcę żeby mąż się dowiedział :))) ale nikło to widzę, bo jestem totalnie eliminowana przez konkurencję! :) miałam średnią ocen 2,67, a obecnie mam 2,14 i spada...

      a ciasteczka są najpyszniejsza na świecie, naprawdę! spróbuj koniecznie :))

      Usuń
  3. Trzymam kciuki :) Pozdrawiam gorąco :0

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło u Ciebie, dopisuje się do podwójnych obserwtaorów :), jesli pozwolisz i zapraszam w wolnej chwili do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj :)
      dziękuję za odwiedziny i powiększenie grona gości :))) wpadnę do Ciebie niebawem :)

      p.s. kciuki bardzo się przydadzą! :) oddawane głosy również ;)
      z góry dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  5. Witaj Marysiu! Przykra sprawa z tym głosowaniem, a najbardziej przykre w tym jest to, do czego skłonni są ludzie :((( Za wszelką cenę, bez skrupułów... okropne!!! ale prawdziwe niestety...
    pozdrawiam Cię serdecznie i tak sobie myślę, że te apetyczne ciasteczka, które upiekłaś będą wspaniałym prezentem dla Męża :D
    serdeczności posyłam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo widzisz Brydziu, ja wolę na zdjęcia konkurencji nie głosować, niż działać na ich szkodę... dla mnie taki proceder nie ma nic wspólnego z konkursem. to zwykły wyścig szczurów. żałuję, że wcześniej się nie zorientowałam...

      a ciasteczka ze zdjęcia piekłam na Święta :) w pierwszym zamyśle miały być dla św.Mikołaja, a okazały się najpyszniejsze na świecie. mój tato, któremu upiekłam ich całą masę, do tej pory prosi o kolejne, mówiąc, że takie piekła mu jego mama!! i to jest właśnie najwspanialszy komplement ♡

      bardzo mi miło, że jesteś :)
      ściskam serdecznie! :))

      Usuń
  6. Kurcze, a już chciałam zagłosować. Słabo co ostatnio sporo takich akcji w necie jest. Eh, nie warto. Śliczne i pyszne ciasteczka masz, a to najważniejsze :D

    OdpowiedzUsuń

nie krępuj się, pisz śmiało...
dziękuję Ci za każde słowo pozostawione w komentarzu ♥