Blogi

sobota, 4 kwietnia 2015

Happy Easter


Moi Mili :)

Zniknęłam ostatnio, ponieważ bardzo dużo się u nas działo.
Oczywiście, u nas wszystko jest w jak najlepszym porządku :) Choroby nareszcie nas opuściły!
A działo się na płaszczyźnie przeprowadzkowo-organizacyjnej u moich rodziców. Stąd właśnie moja nieobecność. Zwyczajnie nie dałam rady. Pomagałam w przewożeniu tych wszystkich rzeczy i mebli, ogarniając przy tym swoje/nasze sprawy, dom, dziecko, remont piwnicy i życie, które toczyło się tak jak zawsze, codziennie...
Powoli wychodzimy na prostą w tym całym chaosie!
Jutro z samego rana wyjeżdżamy do moich rodziców, by razem świętować :)
Mam cichą nadzieję, że troszkę wypoczniemy i nabierzemy sił do dalszej pracy.




Kochani,
z okazji Świąt Wielkanocnych, chciałabym Wam życzyć:

codziennej radości,
spokoju ducha,
wiosny w sercu,
uśmiechu od ucha do ucha,
i dużo, dużo zdrowia !

A w świąteczny poranek, niechaj stół Wasz w smakowitości zostanie przybrany,
Zajączek niechaj przykica z wymarzonym podarunkiem,
a Lany Poniedziałek, skrapiając Was obficie, radość, zdrowie i powodzenie przyniesie :)


Happy Easter 
from 
Happy HOME :)



9 komentarzy:

  1. Marysiu, w końcu dałaś znak :) W ferworze obowiązków i różnych przypadłości na prawdę ciężko wszystko ogarnąć, ale dobrze, że już jesteś.
    Celebruj czas świąt w radości i rodzinnej atmosferze!
    Ściskam, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosnych Świąt ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marysiu Spokojnych i Zdrowych świąt dla Ciebie i Twoich Najbliższych! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stroik! wprawdzie już po Świętach ale i tak wesołego Alleluja Marysiu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie zawsze udaję się kupować za pół darmo u sąsiada stroik. Dobrze że mam takie szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki bardzo :) Mam nadzieje, że więcej Twoich aranżacji zobaczymy na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehh i znów idzie jesień... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli szukasz pięknego prezentu na Święta na lata, polecam włoska biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń

nie krępuj się, pisz śmiało...
dziękuję Ci za każde słowo pozostawione w komentarzu ♥